Reshali Balasubramaniam
October 20, 2019
Behavioural Psychology-Creativity-Decision Making-Goal Setting No Comments

නව ව්‍යාපාරිකයකු ලෙස වෙළඳපලට පිවිසීමේ දී අන්තර්ජාලය හරහා සිදු කරන ව්‍යාපාර ( ඊ ව්‍යාපාර ) ඔබේ දියුණුවට වැදගත් වන්නේ කෙසේද?

ව්‍යාපාරික ලෝකය සෑම දිනකම පාහේ වෙනස් වෙමින් පවතී. අද පවතින වාතාවරණය තුළ තාක්‍ෂණික දියුණුව සහ ගෝලීයකරණය වෙන කවරදාටත් වඩා ගනුදෙනුකරුවන්ගේ අවශ්‍යතාවයන් සපුරාලන වඩා හොඳ නිෂ්පාදන හා සේවාවන් නිෂ්පාදනය කිරීමේ හැකියාව ගෙන එයි.

අද වන විට වෙන කවරදාකටත් වඩා ඔබටත් මටත් භාණ්ඩ හා සේවාවන්ට ඉතාමත් පහසුවෙන් ලබාගැනීමට මෙම ඊ ව්‍යාපාර වෙත ප්‍රවේශ විය හැකිය. ඊ-ව්‍යාපාර මිනිසුන් සහ සෙසු ලෝකය එකට එක් කර විශාල තරඟකාරිත්වයක් ඇති කර තිබෙන අතර අද පාරිභෝගිකයින්ට අතිශයින්ම තරඟකාරී මිල ගණන් යටතේ විවිධාකාර භාණ්ඩ හා සේවා භුක්ති විඳිය හැකි වන්නේ  පාරිභෝගික අවශ්‍යතා සපුරාලීම සඳහා විවිධ ආකාරවලින් ක්‍රියාත්මක වන බොහෝ මාර්ගගත වෙළඳ වේදිකා අද ඔබ ඉදිරියේ නිර්මාණය වී ඇති හේතුවෙනි.

එබැවින්, ඔබ කල්පනා කළ යුත්තේ ආයතනයක් ඊ-ව්‍යාපාරයන්හි කොටසක් වීම කොතරම් ප්‍රයෝජනවත්ද යන්නයි.

ඊ-බිස්නස් පිළිබඳ කතාබහ කිරිමේදී අන්තර්ජාලය හා අදාළ ඩිජිටල් තාක්ෂණයන් භාවිතයෙන් මාර්ගගතව සිදුකරන ඕනෑම ව්‍යාපාරයක් ඊ-බිස්නස් ලෙස සඳහන් කළ හැකිය. මෙකී අන්තර්ජාලය හරහා සිදුවන ව්‍යාපාර නව
ව්යවසායකයින් වෙත බොහෝ නව ව්‍යාපාර අවස්ථා ළඟා මෙහි ඇති ඉතාමත් සුවිශේෂත්වයයි. එබැවින් අද කතාබහ කිරීමට සූදානම් වන්නේ නව ව්‍යාපාරිකයකු ලෙස වෙළඳපලට පිවිසීමේ දී අන්තර්ජාලය හරහා සිදු කරන මෙවැනි ව්‍යාපාර ඔබේ දියුණුවට හේතු පාදක වන්නේ කෙසේද යන්නයි.

එහි ප්‍රධාන කරුණු කිහිපය මෙසේ පෙළ ගැස්විය හැකිය.

1. ව්‍යාපාර අඩු පිරිවැය.

ඊ-ව්‍යාපාරයේ මූලික වාසියක් වන්නේ පිරිවැය අඩු කිරීමේ හැකියාවයි.
උදාහරණයක් ලෙස, ඔබ මහජන සම්බන්ධතා සහ අලෙවිකරණ සේවා සපයන්නේ නම්, කාර්යාලයක් කුලියට ගැනීම අවශ්‍ය නොවේ. ඔබට ඔබේ ව්‍යාපාරය දුරස්ථව පවත්වා ලොව පුරා ගනුදෙනුකරුවන් වෙත ළඟා විය හැකිය. ඔබේ මෙහෙයුම් පුළුල් කිරීමට, ඉඩක් කුලියට ගැනීමට සහ කාර්ය මණ්ඩලය බඳවා ගැනීමට ඔබට හැකි නමුත් එය විකල්පයකි. මෙහිදී ඔබට දුරස්ථ කණ්ඩායමක් කුලියට ගෙන සියල්ල අන්තර්ජාලය හරහා සිදු කළ හැකිය.

මීට අමතරව, සමාජ මාධ්‍ය සහ මාර්ගගත වෙළඳ දැන්වීම් වැනි ඊ-ව්‍යාපාර උපාය මාර්ග සාම්ප්‍රදායික අලෙවිකරණයට වඩා අඩු පිරිවැයක් දරන අතර එමඟින් ආරම්භකයින්ට සහ කුඩා සමාගම්වලට ඔවුන්ගේ ඉලක්කගත ප්‍රේක්ෂකයින් වෙත ළඟා වීමට සහ ධනය වියදම් නොකර විශාල කර්මාන්ත නාමයන්ට එරෙහිව තරඟ කිරීමට ඉඩ සලසයි. තවද, AI සහ යන්ත්‍ර ඉගෙනීම වැනි තාක්ෂණයන් මඟින් ඔබේ මෙහෙයුම් පිරිවැය අඩු කිරීමට සහ ඔබේ ඵලදායිතාවය වැඩි කිරීමට උපකාරී වේ.

2. වඩා කාර්යක්ෂම අලෙවිකරණය

සබැඳි අත්දැකීම් වලින් සියයට 93 කට වඩා ආරම්භ වන්නේ සෙවුම් යන්ත්‍රයකින් ය. අද, බොහෝ ගනුදෙනුකරුවන් අන්තර්ජාලයේ නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් පිළිබඳ තොරතුරු සොයති. හොඳම ඊ-ව්‍යාපාර භාවිතයන් ක්‍රියාත්මක කිරීමෙන් ඔබට පුළුල් ප්‍රේක්ෂක සංඛ්‍යාවක් වෙත ළඟා විය හැකි අතර ගනුදෙනුකරුවන්ගේ සහභාගීත්වය වැඩි කළ හැකිය.

ක්‍රමලේඛන අලෙවිකරණය වැනි නවීන තාක්‍ෂණයන් වඩාත් නිවැරදි ඉලක්ක සඳහා ස්මාර්ට් දත්ත භාවිතා කරන අතර එමඟින් ඔබේ පරමාදර්ශී ගැනුම්කරුගේ පෞරුෂය නිර්වචනය කිරීමට සහ අදාළ දැන්වීම් නිවැරදිව ප්‍රදර්ශනය කිරීමට ඉඩ ලබා දේ. ඔබේ අලෙවිකරණ අයවැය බැනර් සහ ඩිජිටල් දැන්වීම් සඳහා ඔබ තවදුරටත් වියදම් නොකරනු ඇත.

3.  දත්තවල සුරක්ෂිතභාවය

නවතම ඊ-ව්‍යාපාර කාර්යයන් මඟින් සමාගම්වලට විශාල දත්ත ප්‍රමාණයක් ගබඩා කර සුරක්ෂිතව තබා ගත හැකිය.  උදාහරණයක් ලෙස, ගනුදෙනුකරුවන්ගේ දත්ත, වීඩියෝ, කොන්ත්‍රාත්තු, සේවක වාර්තා සහ වෙනත් තොරතුරු ගබඩා ස්ථානයකට ගෙන යාමට ඔබට ඉඩ සලසයි. එයින් අදහස් වන්නේ ඔබට තවදුරටත් USB ඩ්‍රයිව් හෝ කඩදාසි ලේඛන මත විශ්වාසය තැබිය යුතු නැති බවයි. තවද, ඔබගේ ස්ථානය කුමක් වුවත් ඔබට මෙම ලිපිගොනු වෙත පිවිසිය හැකිය.

4. වැඩි දියුණු කළ ඉන්වෙන්ටරි පාලනය

වර්තමාන ඩිජිටල් යුගයේදී, ආයතනවලට භාණ්ඩ ඉන්වෙන්ටරි ස්වයංක්‍රීය කිරීමට, ඇණවුම් සැකසීමට සහ අත්කම් නොමැතිව ගෙවීම් භාර ගැනීමට හැකි වී තිබේ. නවීන ඊ-ව්‍යාපාරික භාවිතයන් මඟින් ඊ-ව්‍යාපාර වෙළඳසැල්, සැපයුම් මධ්‍යස්ථාන සහ වෙනත් නිෂ්පාදන පදනම් කරගත් සමාගම්වලට තොරතුරු වේගයෙන් රැස් කිරීමට සහ ඔවුන්ගේ භාණ්ඩ මත වඩා හොඳ පාලනයක් ලබා ගැනීමට ඉඩ ලබා දේ.

ස්වයංක්‍රීය ඉන්වෙන්ටරි කළමණාකරණ මෙවලම් මඟින් ඔබේ කාලය නිදහස් කර ගත හැකි අතර මිනිස් දෝෂ ඉවත් කර එහි අඩු මෙහෙයුම් පිරිවැය සහ කාර්යක්ෂමතාව වැඩි වේ. කුඩා දේවල් ගැන කරදර නොවී ඔබේ ව්‍යාපාරයේ මූලික කරුණු කෙරෙහි අවධානය යොමු කළ හැකිය.

5. උසස් පාරිභෝගික අත්දැකීම්

පාරිභෝගික සම්බන්ධතා කළමනාකරණ (CRM) මෘදුකාංගය මඟින් ඔබේ අපේක්ෂකයින් සහ සේවාදායකයින් සමඟ වඩාත් කාර්යක්ෂමව සන්නිවේදනය කිරීමට ඉඩ ලබා දේ. මෙම ඊ-ව්‍යාපාර විසඳුම් සමඟ සමාගම්වලට ඉහළ විකුණුම් සහ හරස් විකිණීම උපරිම කළ හැකිය, ඔවුන්ගේ ප්‍රේක්ෂකයින් පිළිබඳ වඩා හොඳ අවබෝධයක් ලබා ගත හැකි අතර පාරිභෝගික අත්දැකීම් වැඩිදියුණු කළ හැකිය.

ගනුදෙනුකරුවෙකු ඔබේ කණ්ඩායම හා සම්බන්ධ වන්නේ නම්, අතීත මිලදී ගැනීම් හා මිලදී ගැනීමේ මනාපයන් සම්බන්ධ ප්‍රධාන දත්ත මිනිත්තු කිහිපයකින් ලබා ගැනීමට ඔවුන්ට හැකි වේ. තවද, CRM මෘදුකාංගය දත්ත ඇතුළත් කිරීම, විකුණුම් ලුහුබැඳීම සහ වාර්තා කිරීම වැනි එදිනෙදා කාර්යයන් ස්වයංක්‍රීය කරයි.

6. ඉහළ ආදායම

නවතම ඊ-ව්‍යාපාර උපාය මාර්ග මඟින් ඔබේ ව්‍යාපාරය සඳහා ඉහළ ආදායමක් ලබා ගත හැකිය. ඔවුන්ට පිරිවැය අඩු කිරීමට පමණක් නොව ඔබේ සංවිධානය තුළ සන්නිවේදනය වැඩි දියුණු කිරීමට ද හැකිය. දත්ත පදනම් කරගත් අලෙවිකරණය, CRM මෘදුකාංග, අන්තර්ගත කළමනාකරණ මෙවලම් සහ වෙනත් තාක්ෂණයන් ඔබේ ව්‍යාපාර වර්ධනයට දායක වේ.

මෙම විසඳුම් ඔබගේ දෛනික ක්‍රියාකාරකම් සමඟ ඒකාබද්ධ කිරීමෙන්, ඔබට අඩු කාලයක් තුළ වැඩි වැඩියෙන් ඉහල සේවාවක් ලැබෙනු ඇත. ඔබේ සියලුම සේවකයින්, සැපයුම්කරුවන්, ගනුදෙනුකරුවන් සහ ක්‍රියාවලීන් එකිනෙකට සම්බන්ධ වේ. ඔබේ දෙපාර්තමේන්තු වලට වටිනා තොරතුරු තත්‍ය වේලාවට බෙදා ගත හැකි අතර එමඟින් අපේක්ෂිත ප්‍රතිඵලය ලබා ගත හැකිය, එය අලෙවියක් වසා දැමීම හෝ අලෙවිකරණ ප්‍රවේශය වැඩි කිරීම ඉහළ ඵලදායිතාවය සහ ක්‍රියාකාරිත්වය, පාරිභෝගික තෘප්තිය සහ කාර්යක්ෂම ගනුදෙනු වැඩි කිරීමට හේතු වේ.

සාරාංශය

ඊ-වාණිජ්‍යයට වඩා පුළුල් පරාසයක් ඊ-ව්‍යාපාරයට ලැබී තිබේ. ඊ-වාණිජ්‍යය යනු ඊ-ව්‍යාපාරයේ උප කුලකයක් වන අතර සියලුම සමාගම්වලට ඊ-වාණිජ්‍ය උපාය මාර්ගයක් තිබීම අත්‍යවශ්‍ය වේ. නමුත් සමහර සමාගම් ඊ-වාණිජ්‍යයෙන් ඔබ්බට ගොස් ඊ-ව්‍යාපාර උපාය මාර්ග සකස් කළ යුතුය. විශේෂයෙන් ඉලෙක්ට්‍රොනික දත්ත හුවමාරු ජාලයන් සමඟ දැනටමත් සම්බන්ධතා ඇති හෝ ප්‍රධාන ව්‍යවසාය සම්පත් සැලසුම් ක්‍රියාත්මක කිරීම සම්පූර්ණ කර ඇති විශාල සමාගම්. ඊ-වාණිජ්‍යය ක්‍රියාත්මක කිරීමේදී සාර්ථක වන සමාගම්වලට ඊ-ව්‍යාපාර උපාය මාර්ගයක් තුළ සාර්ථක වීමට දීප්තිමත් අවස්ථාවක් තිබේ.

සැකසුම
බිනාලි රාජපක්ෂ